Zeszłoroczna edycja programu Akcja Kooperacja została uznana za jedną z najlepszych promocji sprzedaży w kategorii Business to Business. Idea stojąca za docenionym przez jury programem jest prosta: kupowane przez fachowców produkty przeliczane są na punkty, które można wymienić na szeroki wybór nagród gwarantowanych. Dodatkową atrakcją, kontynuowanej w tym roku Akcji Kooperacji, była możliwość udziału w ekstremalnych wyjazdach pod nazwą Kooperacja z adrenaliną.
- ROCKWOOL jest znany przede wszystkim z jakości swych produktów oraz jako dobry, pewny partner w biznesie. To budujące, że eksperci Golden Arrow docenili nas również w kontekście działań marketingowych. Konkurs cieszy się uznaniem w branży, a wyróżnienie daje nam jeszcze więcej motywacji do działania. Mam nadzieję, że jeszcze nie raz zaskoczymy jury pomysłami. – komentuje Łukasz Glapa, dyrektor marketingu ROCKWOOL Polska.
Oceniając efektywność działań marketingowych, jury konkursu bierze pod uwagę między innymi sposób opracowania strategii kampanii, korzyści dla firmy i klientów czy też oryginalność pomysłu. Konkurs Golden Arrow jest organizowany od 2006 roku przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu i VFP Communications.
Za Akcję Kooperację dla ROCKWOOL odpowiedzialna jest agencja Albedo Marketing. Więcej o tegorocznej edycji akcji można dowiedzieć się na stronie www.kooperacjarockwool.pl.
Link do strony artykułu: https://wm2.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/akcja-kooperacja-rockwool-wyrozniona-w-konkursie-golden-arrow